با سلام خدمت دوستان 


پیشگیری بهتر از درمان است . جمله ای که بارها و بارها شنیده ایم که در عین کوتاهی بسیار نغز و پرمعناست و جمله ای است راهگشای بسیاری از مسائل . 

بله پیشگیری بهتر از درمان است لکن اگر درمانی در کار باشد و آن هم ارزان و در توان.


***زنان جامعه ی ما مبتلای به مادیت مطلق شده اند و الا بی حجابی و آرایشهای شب عروسی که زنان برای شوهر خود میکردند در کوی و برزن ها خود را نشان نمی داد .

**بیرون آوردن تار مو که روزی آرزوی دختران با کلاس بود ، الان این دختران نه تنها به آرزوی خود بلکه به فراتر از آرزویشان رسیدند: موی باز با گذاشتن نخی از شال وسط سر شده است .

روزی حیا ارزشمند بود لکن الان به ثمن بخس تبدیل شده ..... می گید نه به حادثه ای که امروز و هر روز من شما به مناسب مختلف می بینیم توجه کنید : 

از خانه حرکت کردم با قطار به شهر اهواز رسیدم( که او و تهران در حال گوی سبقتِ فساد ربودن از لندن شده اند) و به دلیل کمبود تحرک تصمیم گرفتم مسیر را تا راه آهن اهواز پیاده بروم که جای شما خالی از روی رود کارون عبور کردم که آب در جریانش سبز رنگ و هوایی خنک داشت تا اینکه از یک خیابان عبور کردم و دیدم مرد و زنی که امیدوارم همسر باشند جلوی من در حال حرکتند که من چون احتمال حرکتهای ناموزون این جماعت زن بی حیا را می دادم ، با رعایت فاصله ی مطمئنه حرکت کردم که ناگهان دیدم که این زن در حالی که دست شوهر بی غیرتش را گرفته ( آنچه گفتم را قصد می کنم : بی غیرت ) دستش را جدا کرد و دستمال سرش را بیرون کرد و به طرف بالا برد که موی جهنمی اش را مرتب کند و با خیال راحت چنین کاری کرد در حالی که خیابان از مردان ، نیمه پر بود‌...


آیا این مرد که در حقیت زن مرد نماست غیرت دارد !!!!! جمله ی مولا علی زیباست : یاأشباه الرجال و لارجال : ای شبیه مردان که مرد نیستید.

آیا زنش چیزی از حجاب که جایگاه ضروری دین اسلام را دارد شنیده است و آیا حداقل های ظاهری یک زن مسلمان را دارد....!!! 


روزی کنار یکی از قوم و خویش خود که عرب هست ، نشستم که مردی است که نه مسلمان است نه کافر نه شیعه است نه سنی نه انسان است نه .... جمله ای بر زبان راند که به مزاجم خوش نیامد . 

گفت:این جماعت فُرس ، مایل به اصل خود هستند یعنی زردتشتی ، یعنی گفتار نیک ، پندار نیک و....

آمدم جواب بدهم ، دیدم این شخص ، اهل پذیرفتن حق نیست ، چه بگویم چه نگویم .... مرغ یک پا دارد .

لکن امروز می بینم حرف او اگر در مورد همه ی ایرانیان صادق نباشد ، حداقل در مورد خیلی ها ، که کم نیستند صادق است . 

می گویید نه بروید در بازار مناطق مختلف ایران خواهید دید لکن بروید بازار سایر کشورهای اسلامی مثل یمن ، بحرین ، کویت و عراق و.... امر کاملا بالعکس است . 

البته شدت هجوم فرهنگی ضد جمهوری اسلامی را می پذیرم لکن چرا بعض زنان ایرانی ( همه نه ، بعضیا ) تا فرصتی گیر بیاورند از کشف حجاب دریغ نمی کنند لکن در کشورهای اسلامی دیگر ، معمولا مایل به حفظ حجاب و صفت زنانکی خودند.


قصد بی ادبی به هیچ کس را ندارم لکن خون به جوش آمده.

 شاید به خاطر انتظار زیاد من از زنانی است که از علم و عالم و دین قطع شده اند . شاید انتظار بنده از این زنهایی که صبح تا شب ادعا و ژست عقلا به خود می گیرند بالاست .

اصلا شاید حجاب ضروری دین نیست و من اشتباه می‌کنم!!!!


امیدوارم موفق باشید .....