با عرض سلام خدمت همه ی شما عزیزان محترم ؛ولادت حضرت امیر مولود کعبة را خدمت همه جهانیان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که در دنیا  نزدیک شدن به صفات ایشان و در آخرت همنشینی با حضرتش نصیب همه ی دوستداران این نور عظیم الهی گردد. 


همانطور که همه ی شما اطلاع دارید ، فردا که روز ولادت حضرت امیر می باشد به روز پدر نامگذاری شده. 

***سوالی طبیعتا به ذهن خواهد آمد که چرا این روز فرخنده به روز پدر نامگذاری شده و چرا روز ولادت سایر اهل البیت به این نام نهاده نشده است ؟ 


##در جواب باید گفت که دلیل این نامگذاری شاید بر می گردد به خبری که از نبی مکرم اسلام وارد شده است که کما این که در کتب حدیثی شیعه وارد شده در کتب حدیثی برادران اهل تسنن نیز ذکر شده و آن حدیث معروف (یا علی انا و انت ابوا هذة الأمة) :ای علی من و تو دو پدر این امت هستیم )این حدیث را شیخُ سلیمان بن إبراهیم القندوزی الحنفی المتوفى سنة 1294 فی کتابه (ینابیع المودة لذوی القربى ج 4 ص 369 ـ 371 الباب 41 الرقم 3 و4 و6) که از حفاظ و علمای محدث اهل تسنن می باشند ذکر کرده اند. 

لذا تسمیه ی این روز به این نام ، ما را باید به یاد شرافت و عظمت  این پدر بیاندازد که چه شخصیت عظیمی ما را به فرزندی پذیرفته است و اگر چیزی و وصفی را باید از مفاخر خود حساب کنیم ، باید این ابوّت و انتساب به این والد شامخ را جزء عظیم ترین مفاخر خود ذکر کنیم.



موفق و مؤید باشید.....