با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز 

امروز قصد دارم یک سایت بسیار عالی و خوب که قابل استفاده برای همه ی دوستان می باشد معرفی کنم . این سایت متعلق است به متکلم و فقیه جلیل القدر حضرت علامه سید کمال حیدری حفظه الله است .

ایشان شاگرد شهید صدر ، آیت الله سید ابوالقاسم خوئی رحمه الله ، شاگرد علامه جوادی آملی و علامه حسن زاده ی آملی و آیت الله وحید خراسانی حفظهم الله است . 

ایشان در مسائل فلسفی و بالاخص علم کلام تخصصی بی نظیر دارند و چندین سال در شبکه ی الکوثر ، برنامه هایی با موضوعات کلامی مطرح کردند و توانستند قدرت علمی مکتب اهل بیت علیهم السلام در بیان عقیده و دفاع از آن را به نمایش بگذارند که البته موجب شده  که تصور جهان اسلام نسبت به مکتب اهل بیت علیهم السلام تاحدودی تصحیح شود و موجب شد که عده ای به تشیع گرایش پیدا کردند و با بیان قاطع و زیبای خود به زبان عربی ، عرش وهابیت را با منطق به اهتزاز درآورد به طوری که وهابیت برای پاسخ به اشکالات ایشان جایزه ای چند میلون سعودی قرار داده بود و شاهکار ایشان در این برنامه ها طرح مباحث با محوریت قرآن و  جدا کردن اهل تسنن از وهابیت بود و وهابیت را امتداد همان امویان مطرح کردند و باید گفت که ایشان ماموریت خود را اصلاح و حرکت خود حرکت اصلاحی می دانند و ایشان اصالتا عراقی و اهل کربلای معلی و هم اکنون ساکن قم می باشند.

سایت ایشان به سه زبان فارسی و عربی و اردو می باشد و به همه ی دوستان توصیه میکنم که برای یک بار که شده از سایت ایشان که لینک آن در زیر موجود است مراجعه و استفاده کنند.


موفق و موید باشید......