با سلام خدمت عزیزان 

یکی از علمای به ظاهر وهابی در کتابی به نام الرد الوافر داستانی نقل می کند که خیلی عجیب است لطفا به ترجمه ی آن توجه بفرمائید:

آقای بطائحی مزی چیز عجیبی را برای من نقل کرده که روزی دخترم به  چشم درد مبتلا شده بود و من هم به ابن تیمیة خیلی  اعتقاد داشتم و البته ابن تیمیة دوست پدرم بود و به خانه ی ما برای زیارت پدرم می آمد.  من به خودم گفتم حتما میروم از قبر ابن تیمیة خاکی بر میدارم برای شفای چشم دخترم . روزی به کنار قبر او رفتم ، دیدم که مردی خاک از قبر او برداشته ، گفتم:  برای چه می خواهی؟  گفت برای شفای چشم درد فرزندانم.  گفتم آیا سودی دارد؟ گفت بله،  مجرب است ، پس من یقینم بیشتر شد و خاک از قبر او بردم و به چشم دخترم زندم در حالی که خواب بود و زمانی که بیدار شد خوب شده بود.



***خاک قبر آقای ابن تیمیة شفا می دهد ولی خاک قبر امام حسین علیه السلام نه! !!!


****بردن خاک قبر آقای ابن تیمیة برای شفا شرک و کفر نیست ولی بردن خاک کربلاء یا استفاده به عنوان مهر ، موجب شرکه!!!!! 



منبع: الرد الوافر ، ابن ناصر الدین الدمشقی،  صفحه ی 136